Nykypäivän liiketoimintaympäristössä menestyminen edellyttää uudenlaista ajattelua ja toimintamalleja. Yhteiskehittäminen toimii tehokkaana työkaluna organisaation sisäisen yhteistyön vahvistamisessa ja se mahdollistaa aidosti asiakaslähtöisten ratkaisujen rakentamisen. Tämän lähestymistavan ydinajatus on, että parhaat ratkaisut syntyvät, kun eri näkökulmat ja osaaminen yhdistetään.

Tämä on Markkinoinnin menestystekijät -webinaarisarjan tallenne aiheesta: Yhteiskehittämisellä kohti vaikuttavampaa markkinointia

Yhteiskehittäminen ei ole vain trendi, vaan valinta, joka rakentaa kilpailuetua pitkällä aikavälillä. Yhteiskehittämisen avulla yritys voi kehittää merkittävästi:

  • Eri asiantuntijoiden ja yksiköiden välistä tiedonkulkua ja yhteistyötä
  • Hiljaisen tiedon jakamista ja hyödyntämistä
  • Näkymyksellisyyden ja asiantuntijuuden vahvistumista
  • Sitoutumista yhteisiin tavoitteisiin

Tässä webinaarin tallenteella Flumenian perustaja, markkinointistrategi Sanna Virtanen ja yhteistyökulttuurin kehittäjä Matti Hirvanen Humapilta avaavat yhteiskehittämisen mahdollisuuksia markkinoinnin onnistumisessa.

Mikäli alla oleva video ei näy, hyväksy markkinointievästeet tai katso tallenne YouTubesta.


Markkinointistrategia tekee markkinoinnistasi vaikuttavampaa ja tuloksellisempaa

Lataa maksuton markkinointistrategian pohja. Tämä markkinointistrategian pohja tarjoaa kattavan kehyksen markkinoinnin strategiseen suunnitteluun ja markkinoinnin tuloksellisuuden kehittämiseen.