Tämä on Markkinoinnin menestystekijät -webinaarisarjan tallenne aiheesta: Yhteiskehittämisellä kohti vaikuttavampaa markkinointia
Yhteiskehittäminen ei ole vain trendi, vaan valinta, joka rakentaa kilpailuetua pitkällä aikavälillä. Yhteiskehittämisen avulla yritys voi kehittää merkittävästi:
- Eri asiantuntijoiden ja yksiköiden välistä tiedonkulkua ja yhteistyötä
- Hiljaisen tiedon jakamista ja hyödyntämistä
- Näkymyksellisyyden ja asiantuntijuuden vahvistumista
- Sitoutumista yhteisiin tavoitteisiin
Tässä webinaarin tallenteella Flumenian perustaja, markkinointistrategi Sanna Virtanen ja yhteistyökulttuurin kehittäjä Matti Hirvanen Humapilta avaavat yhteiskehittämisen mahdollisuuksia markkinoinnin onnistumisessa.
Mikäli alla oleva video ei näy, hyväksy markkinointievästeet tai katso tallenne YouTubesta.
Markkinointistrategia tekee markkinoinnistasi vaikuttavampaa ja tuloksellisempaa
Lataa maksuton markkinointistrategian pohja. Tämä markkinointistrategian pohja tarjoaa kattavan kehyksen markkinoinnin strategiseen suunnitteluun ja markkinoinnin tuloksellisuuden kehittämiseen.