Strategiasta suunnitelmaksi | Aamiaistilaisuus Jyväskylässä 21.11.2019
Merkkaa kalenteriin 21.11.2019 klo 8.30-11.30 ja tule mukaan aamiaistilaisuuteen!
Merkkaa kalenteriin 21.11.2019 klo 8.30-11.30 ja tule mukaan aamiaistilaisuuteen!
Aamupäivän aikana keskitymme markkinoinnin ja viestinnän osa-alueisiin, joiden suunnittelu jää usein liian vähälle huomiolle. Luvassa on käytännön vinkkejä markkinointiin, verkkosivuston toteuttamiseen, suunnitelmallisuuteen ja ennakointiin. Maksuton aamiaistilaisuus on tarkoitettu markkinoinnista ja viestinnästä vastaaville.
Aika ja paikka: Torstai 21.11.2019 klo 8.30-11.30, Hotelli Alba (Clubi-kabinetti), Ahlmanintie 4.
Päivän ohjelmassa:
klo 8.30 Hotelli Alban runsas aamiainen
klo 9.00 Tilaisuuden avaus
Tilaisuuden avaa Flumenian perustaja ja digimarkkinoinnin asiantuntija Sanna Virtanen. Hän vie ajatukset vuoden 2020 markkinoinnin suunnitteluun ja kertoo terveisiä Kööpenhaminassa järjestettävästä digitaalisen markkinoinnin Spark-konferenssista.
Miten suunnittelen ja toteutan markkinointia tavoitteellisesti sekä vien toimenpiteet omaan arkeen? Onnistunut markkinointi edellyttää kohderyhmää kiinnostavaa ja jatkuvaa sisällöntuotantoa, mutta miten voin todentaa markkinoinnin vaikuttavuutta ja onnistumista?
Sanna Virtanen on digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median asiantuntija, tekijä ja kouluttaja. Uuden oppija, analytiikasta innostuja ja tuloksien tavoittelija.
Mitä vaaditaan, että verkkosivusto on onnistunut ja pomminvarma myyntikanava myös tulevaisuudessa niin digimarkkinoinnin kuin käytettävyydenkin osalta? Toimiiko napit, värit ja palikat kuten on ajateltu?
Digitoimisto Dude Oy:n perustaja, teknologiajohtaja ja front-end kehittäjä Roni Laukkarinen kertoo suunnittelijan näkökulmasta asioista, joita verkkosivujen suunnittelussa kannattaa ottaa huomioon. Esityksessä kuulet kuinka verkkosivut kannattaa suunnitella maalaisjärjellä siten, että se antaa parhaat mahdolliset valmiudet digimarkkinointiin, myyntiin ja jatkokehitykseen ja vapauttaa aikaa myös yrittäjältä itseltään.
Roni Laukkarinen on pitkän linjan koodari, Twitter-addikti, jonka intohimona on saavutettavat ja käytettävät verkkopalvelut.
Onko yrityksenne varautunut kriisiin? Kuka saa puhua ja mitä voi puhua? Comgarden Oy:n viestinnän asiantuntija Sami Kolsi kertoo omakohtaisia kokemuksia kriisiviestintätilanteista urheilumaailmasta sekä antaa käytännön ohjeita kriisiin varautumisesta.
Kriisi yleensä yllättää täysin ja yllätys on sitä pahempi, mitä huonommin siihen on varauduttu. Media soittelee tauotta ja somessa viestin leviämistä on vaikea estää.
Suunnitelmallisuus, sisäinen viestintä ja parhaimmassa tapauksessa simulointi auttavat ennakoimaan kriisiä ja olemaan valmiudessa sen iskiessä. Varsinkin brändiä uhkaavissa tilanteissa sen voi kääntää jopa voitoksi. Muuten kriisin vaikutukset voivat jopa lamauttaa toiminnan kokonaan, puhumattakaan yksittäisten työntekijöiden painekuormasta ja selviytymisestä.
Sami Kolsi on monipuolinen sisällöntuottaja, lehdistösuhteiden hallitsija sekä viestinnän strateginen suunnittelija.
Tilaisuus päättyy klo 11.30
Tilaisuus on suunnattu ensisijaisesti markkinoinnista ja viestinnästä vastaaville. Ilmoittautuminen on sitova ja peruuttamatta jättämisestä veloitus 30 €.