Miksi työnantajamielikuvan rakentamiseen kannattaa panostaa? Yritykset, jotka ovat valjastaneet kulttuurin, vahvuudet ja osaajia kiinnostavat sisällöt osaksi jatkuvaa rekrymarkkinointiaan, ovat usein kilpailijoitaan edellä kun tulevaisuuden osaajat miettivät seuraavia siirtojaan. Virtuaalitapahtumassa [tallenne] avaamme työnantajamielikuvan rakennuspalikoita. Saat käytännön vinkkejä ja neuvoja mm.
- Tulevaisuuden rekrytoinnin ja osaajapulan kestäviin ratkaisuihin
- Yrityksen vetovoiman kasvattamiseen ja työnantajamielikuvan kehittämiseen
- Houkuttelevan rekrymarkkinoinnin nykyaikaisiin keinoihin ja työkaluihin.
Mikäli alla oleva video ei näy, siirry tästä YouTubeen.
Tilaisuuden avaa Flumenian perustaja ja markkinointistrategi Sanna Virtanen. Mistä työnantajamielikuvan rakentamisessa on oikeastaan kyse? Sanna taustoittaa esityksessään sitä, mistä työnantajamielikuvan kehittämisessä kannattaa lähteä liikkeelle ja millaisia vaiheita työskentelyssä voi olla.
Ilona Lapinkylä toimii Talent & People Partnerina Siili Solutions Oyj:ssä. Puheenvuorossa Ilona käsittelee syitä, miksi työnantajamielikuvatyötä ja -brändiä kannattaa tehdä strategisesti ja mitä toimenpiteitä työnantajabrändin kehittämiseksi organisaatiossa voidaan tehdä. Esitys antaa vinkkejä ja konkreettisia keinoja organisaation työnantajabrändin kehittämiseen. Mitä olet aina halunnut tietää markkinoinnista?
Tapahtuma päättyy Jussi Vilkkilän juontamaan roastiin, jossa asiantuntijaa hiillostetaan tiukoilla kysymyksillä markkinointiin liittyen.
[*Lähde: Kansallinen rekrytointitutkimus 2023].