Kun haluat haluat tehostaa B2B-markkinointia ja tavoittaa potentiaaliset uudet asiakkaat, tarjoaa LinkedIn tähän monipuolisia mahdollisuuksia niin mainosmuotojen kuin kohdentamisen suhteen. Voit luoda kohderyhmiä yrityksen, yrityksen koon, työnimikkeen, koulutushistorian ja kiinnostuksen kohteiden perusteella.
LinkedInin mainontaa varten kannattaa lisätä verkkosivustolle LinkedInin oma seurantakoodi eli LinkedIn Insight Tag. Seurantatagin auttaa mainonnan tuloksellisuuden seurannassa ja voit toteuttaa uudelleenmarkkinointia eli luoda kohderyhmiä verkkosivustolla vierailleista käyttäjistä.
Toteuttamamme LinkedIn-kampanjat ovat tuoneet asiakkaillemme:
- Uusia kontakteja ja laadukkaita liidejä – riippuen toimialasta ja mainonnan toteutuksen kestosta, on uusien liidien hinta ollut alkaen 10 €.
- Tunnettuutta ja kysynnän edistämistä.
- Mitattavaa ja läpinäkyvää mainonnan toteutusta. Varmistamme aina ennen kampanjan alkua, että pystymme mittaamaan ja seuraamaan mainonnan aikaansaamaa tuloksellisuutta.
Toteutamme tyypillisesti kokonaisuuksia, jotka koostuvat useista kampanjoista, joilla on erilaisia tavoitteita. Näin saamme mainonnasta tehoja irti, kun hyödynnämme sitä oikein ja pitkäjänteisesti.