Markkinoinnin mittaaminen on monessa organisaatiossa jäänyt raportoinnin tasolle, vaikka nykyiset työkalut mahdollistaisivat paljon enemmän. Olennaista ei ole kerätä tietoa menneestä, vaan hyödyntää dataa aktiivisesti markkinoinnin johtamisessa ja kehittämisessä.

Tämä on Markkinoinnin menestystekijät -webinaarisarjan tallenne aiheesta: Näin varmistat markkinoinnin onnistumisen – raportoinnista toiminnan johtamiseen

Tässä webinaarissa [tallenne] rakennamme pohjan tavoitelähtöiselle markkinoinnin seurannalle. Keskitymme erityisesti siihen, miten siirrät organisaatiosi raportoinnista tiedolla johtamiseen ja varmistat markkinoinnin tuloksellisuuden. Webinaarissa käsittelemme:

  • Tavoitelähtöisen seurannan periaatteet ja niiden soveltaminen käytännön markkinointityössä
  • Markkinoinnin keskeisten mittareiden tunnistaminen ja hyödyntäminen ennakoivassa päätöksenteossa
  • Käytännön työkalut tuloksellisen markkinoinnin seurantaan
  • Reaaliaikaisen datan hyödyntäminen markkinoinnin jatkuvassa kehittämisessä

Mikäli alla oleva video ei näy, hyväksy markkinointievästeet tai katso tallenne YouTubesta.

 


Haluatko saada selkeän kuvan markkinoinnin ja digitaalisen myynnin nykytilasta?

Markkinoinnin mittaamisen ja seurannan auditointi tarjoaa analyysin markkinointitoimenpiteidenne vaikuttavuuden mittaamisesta ja seurannasta. Tarkastelemme erityisesti mittariston kattavuutta, datan laatua ja analytiikan hyödyntämistä päätöksenteossa sekä toiminnan kehittämisessä. Lue lisää nykytila-analyysista!