Tehokkuuden ja tulosten mitattavuus on keskeinen tekijä markkinoinnin onnistumiselle. Kun päätöksenteko perustuu ajantasaiseen ja laadukkaaseen dataan, johtaa se puolestaan tuottavampiin ratkaisuihin myynnin, rekrytoinnin ja markkinoinnin toimenpiteissä. Kyselytutkimuksemme mukaan onnistuneen markkinoinnin taustalla nähdään aktiivista ja tavoitteellista työtä tiedolla johtaen, mutta vaikutuksien todentaminen on useimmille vaikeaa.

Tämä on Markkinoinnin menestystekijät -webinaarisarjan tallenne aiheesta: Markkinoinnin mittaaminen ja tuloksellisuuden seuranta.

Tässä webinaarissa käsittelemme:

  • kyselytutkimuksen tuloksia, jotka osoittavat, että laadukkaan datan kerääminen, analysoiminen ja jalostaminen ovat nykyaikaisen markkinoinnin onnistumisen ja liiketoiminnan kasvun kulmakivet.
  • Case-esimerkkiä siitä, miten data ja analytiikka auttoivat suunnittelemaan markkinointia tehokkaammin ja vähentämään mainonnan kulutusta parhaimmillaan lähes 50 %?

Mikäli alla oleva video ei näy, hyväksy markkinointievästeet tai katso tallenne YouTubesta.

 


Haluatko saada selkeän kuvan markkinoinnin ja digitaalisen myynnin nykytilasta?

Markkinoinnin mittaamisen ja seurannan auditointi tarjoaa analyysin markkinointitoimenpiteidenne vaikuttavuuden mittaamisesta ja seurannasta. Tarkastelemme erityisesti mittariston kattavuutta, datan laatua ja analytiikan hyödyntämistä päätöksenteossa sekä toiminnan kehittämisessä. Lue lisää nykytila-analyysista!